Vi udvikler og skaber værdi for virksomheder, der vil, tør og gør noget.

Cases kan filtreres i følgende ydelser
Aabenraa Kommune / Nørreportkvateret
Hen over foråret og sommeren 2022 blev syv forskellige kunstværker etableret i Nørreportkvarteret i Aabenraa.
I den forbindelse ønskede Aabenraa Kommune at fremme formidlingen, ejerskabet og forankringen for de nye kunstværker hos Aabenraas borgere og turister – og her kom KALB ind i billedet.
scrub box
scrub box er et splinter nyt hudplejebrand, der sælger body scrubs og opskrifter baseret på ærlige og rene ingredienser, så mænd og kvinder med omtanke for deres hud kan blande deres helt egen body scrub.
N.T. Bolig Pavillon
Hos N.T. i Tinglev ønskede de at udbrede kendskabsgraden til deres nyeste forretningsområde, N.T. Bolig Pavillon, og på samme tid vedligeholde det lokale kendskab til deres tre andre forretningsområder. De ville gerne øge deres online tilstedeværelse og ønskede at udforske nye digitale platforme og kanaler.
Masker i Marsken
Foreningen Masker i Marsken stod overfor lanceringen af Danmarks nye Strikkefestival, Masker i Marsken, og havde i den forbindelse brug for at udbrede kendskabet til festivalen og sætte skub i billetsalget. Vi var med fra start, og her hjalp vi indledningsvist foreningen med at udarbejde en visuel identitet, designmanual og hjemmeside, som havde til formål at informere om festivalen til både interessenter, frivillige, stadeholdere og gæster.
Klosterbiler
Klosterbiler i Løgumkloster ønskede at øge deres online tilstedeværelse og udforske nye digitale muligheder. Det første, vi sammen med bilforhandleren iværksatte, var en opstartsworkshop, hvor vi afdækkede og identificerede behov og proces samt kundernes rejse gennem Klosterbiler.
Fredericia Maskinmesterskole (FMS)
Fredericia Maskinmesterskole havde i 2021 to afdelinger i henholdsvis Fredericia og Esbjerg med et ønske om også at etablere sig i Sønderborg. I den forbindelser varetog vi public affairs-opgaven og hjalp med at åbne de rette døre til de rette netværk, så idéen om en maskinmesterskole blev betragtet som noget positivt hos de rette personer.
Vojens Gymnastik og Idrætsefterskole (VGIE)
I 2017 kom VGIE til os med et ønske om at omlægge deres offline annoncering til online markedsføring. Vi udarbejdede derfor en overordnet kommunikationsstrategi, der dannede ramme for al kommunikation og markedsføring – hvor både budskaber, målgrupper og kanaler blev fastlagt, så de kunne fungere som pejlemærke for alle kommunikations- og markedsføringsindsatser.
Naturbiogas Sode
Med visionen om at koble Haderslev Næs til hele Danmarks grønne omstilling stod Naturbiogas Sode overfor en vanskelig kommunikationsudfordring, da de skulle formidle specialistviden til en lokalbefolkning og kommune i forbindelse med indhentning af tilladelse til rejsning af biogasanlæg på Haderslev Næs.
Det Blå Gymnasium
I 2020 kom Det Blå Gymnasium fra Tønder til os, da de ønskede at være mere målrettede i forhold til brugen af online markedsføring og skabe en rød tråd i deres indsats.
Vi udarbejdede derfor i fællesskab en onlinestrategi og årsplan. Efterfølgende satte vi strøm til planen og førte den ud i livet.
Biltema
Biltema har vokseværk i Danmark.
Den ambitiøse vækststrategi indeholder et mål om at nå 25 danske butikker inden udgangen af 2025, og mens vi hos KALB har samarbejdet med Biltema Danmark, har den svenske detailgigant allerede åbnet sit danske varehus nummer 16.
























Hvad skal vi skabe sammen?
Ethvert godt samarbejde begynder med, at vi ser hinanden i øjnene og sætter os sammen omkring bordet og taler om, hvad I har behov for – og hvad vi kan hjælpe jer med.

Partner og digital chef
Direktør og strategisk rådgiver