Om Biltema

Biltema har vokseværk i Danmark.

Den ambitiøse vækststrategi indeholder et mål om at nå 25 danske butikker inden udgangen af 2025, og mens vi hos KALB har samarbejdet med Biltema Danmark, har den svenske detailgigant allerede åbnet sit danske varehus nummer 16.

Og det var netop en butiksåbning, der i sensommeren 2021 førte os sammen med Biltema, som vi hjælper med PR-opgaver, heriblandt med den ambition om, at indsatsen skal løftes op på et højere strategisk niveau.

Vi leverede:

1

PR-strategi og -plan

1 PR-strategi og -plan

2 Opbygning og vedligehold af liste med nøglemedier

3 Udarbejdelse af corporate- og produktpressemeddelelser

4 Udsendelse til relevante medier

2

Opbygning og vedligehold af liste med nøglemedier

3

Udarbejdelse af corporate- og produktpressemeddelelser

4

Udsendelse til relevante medier

Indsatsen resulterede i:

  • Omtale af Biltemas varehuse i relevante medier
  • Omtale af produkter i relevante medier

Cases

Kohberg Bakery Group

Kohberg Bakery Group

Som det største danskejede bageri og med mere end 500 ansatte er Kohberg bevidst om sit samfundsansvar. Og den årlige CSR-rapport er et vigtigt redskab, der både skærper fokus internt og udbreder kendskabet til Kohbergs indsats eksternt.

Se resultatet

VinduesTeknikeren

VinduesTeknikeren

Den nyopstartede virksomhed VinduesTeknikeren kontaktede os gennem SMV:Grøn – en EU-finansieret tilskudsordning. Ønsket fra VinduesTeknikeren var at få rådgivning til deres formidlingsstrategi.

Se resultatet

Skal vi skabe noget sammen?

Ethvert godt samarbejde begynder med, at vi ser hinanden i øjnene og sætter os sammen omkring bordet og taler om, hvad I har behov for – og hvad vi kan hjælpe jer med.

Direktør og strategisk rådgiver

23 73 10 22 / marianne@kalb.dk