Biltema
Biltema har vokseværk i Danmark
Den ambitiøse vækststrategi indeholder et mål om at nå 25 danske butikker inden udgangen af 2025, og mens vi hos KALB har samarbejdet med Biltema Danmark, har den svenske detailgigant allerede åbnet sit danske varehus nummer 16.
Og det var netop en butiksåbning, der i sensommeren 2021 førte os sammen med Biltema, som vi hjælper med PR-opgaver, heriblandt med den ambition om at indsatsen skal løftes op på et højere strategisk niveau.
Vi leverede:
1
PR-strategi og -plan
1 PR-strategi og -plan
2 Opbygning og vedligehold af liste med nøglemedier
3 Udarbejdelse af corporate- og produktpressemeddelelser
4 Udsendelse til relevante medier
Opbygning og vedligehold af liste med nøglemedier
Udarbejdelse af corporate- og produktpressemeddelelser
4
Udsendelse til relevante medier
Skal vi skabe noget sammen?
Ethvert godt samarbejde begynder med, at vi ser hinanden i øjnene og sætter os sammen omkring bordet og taler om, hvad I har behov for – og hvad vi kan hjælpe jer med.