Om Klosterbiler
Klosterbiler i Løgumkloster ønskede at øge deres online tilstedeværelse og udforske nye digitale muligheder. Det første, vi sammen med bilforhandleren iværksatte, var en opstartsworkshop, hvor vi afdækkede og identificerede behov og proces samt kundernes rejse gennem Klosterbiler. Herefter var vi klar til strategien. Og hvem ved bedst? Det gør kunderne – og medarbejderne, selvfølgelig!
Gennem en spørgeskemaundersøgelse til både kunder og medarbejdere fandt vi de fællestræk og informationer, der skulle danne grundlag for den færdige digitale strategi, hvor blandt andet kommunikationen blev rammesat i form af en kernefortælling, målgrupper blev defineret, og den digitale kunderejse blev kortlagt. Med afsæt i strategien har vi lavet et årshjul for Klosterbilers kommunikations- og markedsføringsindsatser, som vi løbende hjælper med at udvikle og eksekvere.
Vi leverede:

1
Spørgeundersøgelse med kunder og medarbejdere
1 Spørgeundersøgelse med kunder og medarbejdere
2 Kernefortælling
3 Kommunikationsstrategi
4 Ny hjemmeside
5 Årsplan/kampagneplan for Facebook, Instagram, Google Ads samt retargeting på tværs af kanaler
6 Opsætning og administration af online kampagner
7 Content til online kampagner
2
Kernefortælling
3
Kommunikationsstrategi
4
Ny hjemmeside
5
Årsplan/kampagneplan for Facebook, Instagram, Google Ads samt retargeting på tværs af kanaler
6
Opsætning og administration af online kampagner
7
Content til online kampagner

Indsatsen resulterede i:
- Øget rækkevidde
- Højere eksponering
- Øget trafik til udvalgte landingsider
Cases
Aabenraa Kommune / Nørreportkvateret
Hen over foråret og sommeren 2022 blev syv forskellige kunstværker etableret i Nørreportkvarteret i Aabenraa.
I den forbindelse ønskede Aabenraa Kommune at fremme formidlingen, ejerskabet og forankringen for de nye kunstværker hos Aabenraas borgere og turister – og her kom KALB ind i billedet.
N.T. Bolig Pavillon
Hos N.T. i Tinglev ønskede de at udbrede kendskabsgraden til deres nyeste forretningsområde, N.T. Bolig Pavillon, og på samme tid vedligeholde det lokale kendskab til deres tre andre forretningsområder. De ville gerne øge deres online tilstedeværelse og ønskede at udforske nye digitale platforme og kanaler.