Klosterbiler
Fuld fart i trafikken
Klosterbiler i Løgumkloster ønskede at øge deres online tilstedeværelse og udforske nye digitale muligheder. Det første, vi sammen med bilforhandleren iværksatte, var en opstartsworkshop, hvor vi afdækkede og identificerede behov og proces samt kundernes rejse gennem Klosterbiler. Herefter var vi klar til strategien. Og hvem ved bedst? Det gør kunderne – og medarbejderne, selvfølgelig!
Gennem en spørgeskemaundersøgelse til både kunder og medarbejdere fandt vi de fællestræk og informationer, der skulle danne grundlag for den færdige digitale strategi, hvor blandt andet kommunikationen blev rammesat i form af en kernefortælling, målgrupper blev defineret, og den digitale kunderejse blev kortlagt. Med afsæt i strategien har vi lavet et årshjul for Klosterbilers kommunikations- og markedsføringsindsatser, som vi løbende hjalps med at udvikle og eksekvere.
Vi leverede:
1
Spørgeundersøgelse med kunder og medarbejdere
1 Spørgeundersøgelse med kunder og medarbejdere
2 Kernefortælling
3 Kommunikationsstrategi
4 Ny hjemmeside
Kernefortælling
Kommunikationsstrategi
4
Ny hjemmeside
5
Årsplan/kampagneplan for Facebook, Instagram, Google Ads samt retargeting på tværs af kanaler
5 Årsplan/kampagneplan for Facebook, Instagram, Google Ads samt retargeting på tværs af kanaler
6 Opsætning og administration af online kampagner
7 Content til online kampagner
6
Opsætning og administration af online kampagner
7
Content til online kampagner
Skal vi skabe noget sammen?
Ethvert godt samarbejde begynder med, at vi ser hinanden i øjnene og sætter os sammen omkring bordet og taler om, hvad I har behov for – og hvad vi kan hjælpe jer med.
