Om Klosterbiler

Klosterbiler i Løgumkloster ønskede at øge deres online tilstedeværelse og udforske nye digitale muligheder. Det første, vi sammen med bilforhandleren iværksatte, var en opstartsworkshop, hvor vi afdækkede og identificerede behov og proces samt kundernes rejse gennem Klosterbiler. Herefter var vi klar til strategien. Og hvem ved bedst? Det gør kunderne – og medarbejderne, selvfølgelig!

 Gennem en spørgeskemaundersøgelse til både kunder og medarbejdere fandt vi de fællestræk og informationer, der skulle danne grundlag for den færdige digitale strategi, hvor blandt andet kommunikationen blev rammesat i form af en kernefortælling, målgrupper blev defineret, og den digitale kunderejse blev kortlagt. Med afsæt i strategien har vi lavet et årshjul for Klosterbilers kommunikations- og markedsføringsindsatser, som vi løbende hjælper med at udvikle og eksekvere.

Vi leverede:

1

Spørgeundersøgelse med kunder og medarbejdere

1 Spørgeundersøgelse med kunder og medarbejdere

2 Kernefortælling

3 Kommunikationsstrategi

4 Ny hjemmeside

5 Årsplan/kampagneplan for Facebook, Instagram, Google Ads samt retargeting på tværs af kanaler

6 Opsætning og administration af online kampagner

7 Content til online kampagner

2

Kernefortælling

3

Kommunikationsstrategi

4

Ny hjemmeside

5

Årsplan/kampagneplan for Facebook, Instagram, Google Ads samt retargeting på tværs af kanaler

6

Opsætning og administration af online kampagner

7

Content til online kampagner

Indsatsen resulterede i:

  • Øget rækkevidde
  • Højere eksponering
  • Øget trafik til udvalgte landingsider

Cases

scrub box

scrub box

scrub box er et splinter nyt hudplejebrand, der sælger body scrubs og opskrifter baseret på ærlige og rene ingredienser, så mænd og kvinder med omtanke for deres hud kan blande deres helt egen body scrub.

Se resultatet

N.T. Bolig Pavillon

N.T. Bolig Pavillon

Hos N.T. i Tinglev ønskede de at udbrede kendskabsgraden til deres nyeste forretningsområde, N.T. Bolig Pavillon, og på samme tid vedligeholde det lokale kendskab til deres tre andre forretningsområder. De ville gerne øge deres online tilstedeværelse og ønskede at udforske nye digitale platforme og kanaler.

Se resultatet

Tilmeld dig KALBs nyhedsbrev

... og modtag løbende vores nyhedsbrev med tips og tricks, nyheder og inspiration fra vores verden.