Vojens Gymnastik- og Idrætsfterskole (VGIE)
Ventelister på kommende årgange – meget tidligere end før
I 2017 kom VGIE til os med et ønske om at omlægge deres offline annoncering til online markedsføring. Vi udarbejdede derfor en overordnet kommunikationsstrategi, der dannede ramme for al kommunikation og markedsføring – hvor både budskaber, målgrupper og kanaler blev fastlagt, så de kunne fungere som pejlemærke for alle kommunikations- og markedsføringsindsatser.
I den opgave lå også en opgradering af VGIEs hjemmeside, så kommende elever og deres forældre nemt kunne få overblik over mulighederne ved at vælge et efterskoleophold på VGIE.
I dag står vi fortsat for efterskolens betalte online markedsføring i tæt samarbejde med skolen.
Vi leverede:
1
Kommunikationsstrategi samt en års- og kampagneplan – både i forhold til Google Ads, Facebook, Instagram, YouTube, TikTok samt retargeting på tværs af platforme
1 Kommunikationsstrategi samt en års- og kampagneplan – både i forhold til Google Ads, Facebook, Instagram, YouTube, TikTok samt retargeting på tværs af platforme
2 Brugervenlig hjemmeside og SEO-optimering med henblik på specifikke søgeord
3 Oprettelse og administration af online markedsføringskampagner
4 Content til kampagnerne
Brugervenlig hjemmeside og SEO-optimering med henblik på specifikke søgeord
Oprettelse og administration af online markedsføringskampagner
4
Content til kampagnerne
Skal vi skabe noget sammen?
Ethvert godt samarbejde begynder med, at vi ser hinanden i øjnene og sætter os sammen omkring bordet og taler om, hvad I har behov for – og hvad vi kan hjælpe jer med.