Det Blå Gymnasium – Tønder

Stabilt elevoptag og større synlighed

I 2020 kom Det Blå Gymnasium fra Tønder til os, da de ønskede at være mere målrettede i forhold til brugen af online markedsføring og skabe en rød tråd i deres indsats. Vi udarbejdede derfor i fællesskab en onlinestrategi og årsplan. Efterfølgende satte vi strøm til planen og førte den ud i livet. Løbende kom der flere ben på i form af flere kanaler, for eksempel TikTok, så Det Blå Gymnasium hele tiden ville befinde sig der, hvor deres målgruppe er.

Vi leverede:

1

Års- og kampagneplan – både i forhold til Google Ads, Facebook, Instagram, YouTube, Snapchat og TikTok samt retargeting på tværs af platforme

Års- og kampagneplan – både i forhold til Google Ads, Facebook, Instagram, YouTube, Snapchat og TikTok samt retargeting på tværs af platforme

2 Oprettelse og administration af online markedsføringskampagner

3 Content til planen (tekst, quiz, tilpassede videoer og billeder)

Løbende sparring og rådgivning i forbindelse med nye markedsføringstiltag

2

Oprettelse og administration af online markedsføringskampagner

3

Content til planen (tekst, quiz, tilpassede videoer og billeder)

4

Løbende sparring og rådgivning i forbindelse med nye markedsføringstiltag

Skal vi skabe noget sammen?

Ethvert godt samarbejde begynder med, at vi ser hinanden i øjnene og sætter os sammen omkring bordet og taler om, hvad I har behov for – og hvad vi kan hjælpe jer med.