N.T. Bolig Pavillon
Flere følgere til nyt forretningsområde
Hos N.T. i Tinglev ønskede de at udbrede kendskabsgraden til deres nyeste forretningsområde, N.T. Bolig Pavillon, og på samme tid vedligeholde det lokale kendskab til deres tre andre forretningsområder. De ville gerne øge deres online tilstedeværelse og ønskede at udforske nye digitale platforme og kanaler.
Inden vi nåede så langt, skulle strategien på plads. Vi startede derfor samarbejdet med en workshop, hvor vi sammen identificerede N.T. Bolig Pavillons primære målgrupper og deres behov samt gennemgik kundernes rejse gennem N.T. Bolig Pavillon. Resultatet af workshoppen blev en færdig strategi for N.T. og deres fire forretningsben samt en ny samlet visuel identitet og kernefortælling, der har til formål at skabe genkendelighed i kommunikationen fra N.T. på tværs af forretningsben og kanaler.
Med afsæt i strategien udarbejdede vi et årshjul for N.T. Bolig Pavillons kommunikations- og markedsføringsindsatser, som vi løbende hjalp med at eksekvere og udvikle på.
Vi leverede:
1
Facilitering af strategiworkshop
1 Facilitering af strategiworkshop
2 Kernefortælling
3 Kommunikationsstrategi
4 Visuel identitet og designmanual
Kernefortælling
Kommunikationsstrategi
4
Visuel identitet og designmanual
5
Årsplan/kampagneplan for Facebook, Linkedin, Google Ads samt retargeting på tværs af kanaler
5 Årsplan/kampagneplan for Facebook, Linkedin, Google Ads samt retargeting på tværs af kanaler
6 Content til sociale medier, online kampagner og hjemmeside
7 Optimering af hjemmeside
8 Pressemeddelelser og PR-pitch
6
Content til sociale medier, online kampagner og hjemmeside
7
Optimering af hjemmeside
8
Pressemeddelelser og PR-pitch
Skal vi skabe noget sammen?
Ethvert godt samarbejde begynder med, at vi ser hinanden i øjnene og sætter os sammen omkring bordet og taler om, hvad I har behov for – og hvad vi kan hjælpe jer med.