Lund og Lykkegaard Arkitekter
Kompetenceudvikling med NextStep
Vores rolle bestod i at guide dem i at finde helt ind til formålet med deres kommunikation, så de fik redskaberne til at arbejde med markedsføring af deres arkitektvirksomhed. NextStep-puljemidlerne gav dem mulighed for at få et kompetenceudviklingsforløb med os, hvor vi kom rundt om netop dét, de havde brug for.
Hele forløbet var bygget op om to workshopforløb med sparring indimellem.
1 Budskaber
2 Kanaler
3 Målgrupper og personaer
4 Specifik optimering af deres hjemmeside
5 SEO
Specifik optimering af deres hjemmeside
Workshop-processen gjorde, at der kom en masse gode idéer på bordet, så Lund og Lykkegaard Arkitekter blev godt klædt på til fremadrettet at arbejde med deres kommunikation og markedsføring.
Vidste du, at det igen er muligt at søge
NextStep-midler?
Går du med tankerne om selv at få et kompetenceløft indenfor kommunikation og markedsføring?
Iværksætterdanmark har igen åbnet op for ansøgninger til NextStep-puljemidler.
Ansøgningsfristen er den 15. september.
Læs mere på Iværksætterdanmarks hjemmeside.
Kohberg Bakery Group
Som det største danskejede bageri og med mere end 500 ansatte er Kohberg bevidst om sit samfundsansvar. Og den årlige CSR-rapport er et vigtigt redskab, der både skærper fokus internt og udbreder kendskabet til Kohbergs indsats eksternt.
VinduesTeknikeren
Den nyopstartede virksomhed VinduesTeknikeren kontaktede os gennem SMV:Grøn – en EU-finansieret tilskudsordning. Ønsket fra VinduesTeknikeren var at få rådgivning til deres formidlingsstrategi.
Karl D. Petersen
Da Karl D. Petersen ønskede at blive skarpere på deres klimaregnskab og klimakommunikation, tog de fat på os gennem SMV:Grøn – en EU-finansieret tilskudsordning
Har du brug for at få sat retning på din kommunikation og markedsføring, er du velkommen til at kontakte os for en uforpligtende snak om din kommunikationsstrategi og mål for forretningen.