Public Affairs
Skab indflydelse – og få en stemme i politikernes maskinrum
Public Affairs
Public Affairs og politisk interessevaretagelse handler om at navigere i det politiske landskab og skabe indflydelse på beslutninger, der kan påvirke virksomheders fremtid og vækst. Med en målrettet Public Affairs-strategi kan virksomheder og organisationer styrke deres position og påvirke den lovgivning og de politiske beslutninger, der er afgørende for deres branche.
I KALB kan vi bidrage til den effektive indsats. Vi har indsigt i de politiske processer, tætte relationer og evnen til at formidle komplekse budskaber præcist og strategisk. Som rådgivere hjælper vi med at identificere mulighederne for at gøre jeres stemme hørt, så jeres interesser bliver taget seriøst – og vi støtter jer hele vejen fra analyse til implementering af en stærk Public Affairs-strategi.
En skarp Public Afffairs-indsats kan bidrage til at sætte dagsorden.
Fra idé til indflydelse
Fra idé til indflydelse – vi hjælper jer med at blive hørt der, hvor det virkelig tæller.
Public Affairs og politisk interessevaretagelse er afgørende for at sikre, at en virksomheds interesser bliver hørt og anerkendt i det politiske landskab. En effektiv Public Affairs-strategi handler om at skabe indflydelse på relevante lovgivninger og politiske beslutninger, hvilket kræver et dybt kendskab til beslutningsprocesser og nøgleaktører på både kommunalt, regionalt og nationalt niveau. Virkemidlerne inkluderer strategisk dialog og opbygning af relationer med beslutningstagere, lobbyarbejde, og positionering af virksomheden gennem klar og præcis kommunikation. Ved at udvikle klare og faktabaserede budskaber kan vi hjælpe med at præsentere jeres sag på en måde, der både appellerer og overbeviser.
Som rådgivere understøtter vi hele processen – fra at identificere konkrete indflydelsesmuligheder til at implementere en målrettet indsats. Vores erfaring og netværk hjælper med at åbne døre og sikre, at jeres interesser får den nødvendige opmærksomhed og handling. Det hele bygger på jeres mål, en strategi, der understøtter disse, strategisk kommunikationsramme samt budskaber og hovedhistorier i kommunikationen til de relevante interessenter.
Skal vi skabe noget sammen?
Ethvert godt samarbejde begynder med, at vi ser hinanden i øjnene og sætter os sammen omkring bordet og taler om, hvad I har behov for – og hvad vi kan hjælpe jer med.