Kirsten Von Wildenradt
Partner, kommunikationsrådgiver & digital chef
Kirsten Von Wildenradt
Partner, kommunikationsrådgiver
& digital chef
Strategisk kommunkation
Sociale medier
Projektledelse
Om Kirsten
Kirsten blev i 2014 partner i KALB, men hun har været en del af bureauet siden 2007.
Hun er kontorets omdrejningspunkt og har altid en finger med i ethvert projekt – og både humør og tempo er højt, når hun styrer projekterne sikkert i land. Hun er en fantastisk projektleder, der samler trådene og kan få holdet til at spille optimalt sammen. Hun er husets ekspert i sociale medier og får online platforme til at supplere hinanden og skaber størst mulig synergi mellem platformene. Samtidig er Kirsten knivskarp, når det gælder PR i bred forstand – lige fra corporate til produkt-PR. Hun er en stærk facilitator og holder desuden løbende oplæg, workshops og undervisning om sociale medier. Og hvis hun har tid, skriver hun tekster – også gerne på tysk.

Som formand for Marieskolens Støtteforening var hun med til at skabe grundlaget for en stærk støtteforening. Hun er desuden frivillig i Tønder Festival og sidder i bestyrelsen for TM Tønder samt støtteforeningen Tønder Sygehus’ Venner’.
Fun fact
Kirsten var sikker på, at hun skulle være Danmarks nye Ulla Therkelsen – ikke med skiftende tørklæder – men derimod skiftende hårfarver og frisurer.
Uddannet cand.ling.merc. i virksomhedskommunikation med speciale i strategisk kommunikation og PR på Aarhus Business and Social Sciences.
Derudover har hun gennemført et forløb om Digital Ledelseskultur på Business Academy Aarhus.

Cases
Aabenraa Kommune / Nørreportkvateret
Hen over foråret og sommeren 2022 blev syv forskellige kunstværker etableret i Nørreportkvarteret i Aabenraa.
I den forbindelse ønskede Aabenraa Kommune at fremme formidlingen, ejerskabet og forankringen for de nye kunstværker hos Aabenraas borgere og turister – og her kom KALB ind i billedet.
N.T. Bolig Pavillon
Hos N.T. i Tinglev ønskede de at udbrede kendskabsgraden til deres nyeste forretningsområde, N.T. Bolig Pavillon, og på samme tid vedligeholde det lokale kendskab til deres tre andre forretningsområder. De ville gerne øge deres online tilstedeværelse og ønskede at udforske nye digitale platforme og kanaler.