Kirsten Von Wildenradt

Partner, kommunikationsrådgiver & digital chef

Kirsten Von Wildenradt

Partner, kommunikationsrådgiver

& digital chef

Strategisk kommunkation

Sociale medier

Projektledelse

Om Kirsten

Kirsten blev i 2014 partner i KALB, men hun har været en del af bureauet siden 2007.

Hun er kontorets omdrejningspunkt og har altid en finger med i ethvert projekt – og både humør og tempo er højt, når hun styrer projekterne sikkert i land. Hun er en fantastisk projektleder, der samler trådene og kan få holdet til at spille optimalt sammen. Hun er husets ekspert i sociale medier og får online platforme til at supplere hinanden og skaber størst mulig synergi mellem platformene. Samtidig er Kirsten knivskarp, når det gælder PR i bred forstand – lige fra corporate til produkt-PR. Hun er en stærk facilitator og holder desuden løbende oplæg, workshops og undervisning om sociale medier. Og hvis hun har tid, skriver hun tekster – også gerne på tysk.

Som formand for Marieskolens Støtteforening var hun med til at skabe grundlaget for en stærk støtteforening. Hun er desuden frivillig i Tønder Festival og sidder i bestyrelsen for TM Tønder samt støtteforeningen Tønder Sygehus’ Venner’.

Fun fact

Kirsten var sikker på, at hun skulle være Danmarks nye Ulla Therkelsen – ikke med skiftende tørklæder – men derimod skiftende hårfarver og frisurer.

 

Uddannet cand.ling.merc. i virksomhedskommunikation med speciale i strategisk kommunikation og PR på Aarhus Business and Social Sciences.

Derudover har hun gennemført et forløb om Digital Ledelseskultur på Business Academy Aarhus.

Cases

scrub box

scrub box

scrub box er et splinter nyt hudplejebrand, der sælger body scrubs og opskrifter baseret på ærlige og rene ingredienser, så mænd og kvinder med omtanke for deres hud kan blande deres helt egen body scrub.

Se resultatet

N.T. Bolig Pavillon

N.T. Bolig Pavillon

Hos N.T. i Tinglev ønskede de at udbrede kendskabsgraden til deres nyeste forretningsområde, N.T. Bolig Pavillon, og på samme tid vedligeholde det lokale kendskab til deres tre andre forretningsområder. De ville gerne øge deres online tilstedeværelse og ønskede at udforske nye digitale platforme og kanaler.

Se resultatet

Tilmeld dig KALBs nyhedsbrev

... og modtag løbende vores nyhedsbrev med tips og tricks, nyheder og inspiration fra vores verden.