Akut krisekommunikation

Brænder det? I kan ringe til os – nat og dag.

Akut krisekommunikation

Står I lige midt i krisen, kan I altid ringe til Marianne Kalb på +45 23 73 10 22 eller Kirsten von Wildenradt på +45 20 70 11 77.

Vi står klar til at lytte, rådgive og gå gennem stormen med jer. Du behøver ikke at have været kunde i KALB før. Du ringer bare – og så tager vi den derfra.

Ferie, weekender, nat – vi er klar til at hjælpe, når krisen rammer.

I krisen går vi sammen – hele vejen

Har I en sag, der er kommet ud af kontrol?

Alle virksomheder kan på et eller andet tidspunkt komme til at stå i en akut krisesituation. Det kan være en sag, der pludselig eskalerer i medierne. En hændelse, der betyder, at en kunde fx mister tilliden til jer og bruger de sociale medier til at accelerere en shitstorm. Eller en uforudsigelige situation, der er opstået, og som kræver, at mange interessenter og målgrupper skal orienteres hurtigst muligt på den rigtige måde og i den rigtige rækkefølge.

Hos KALB har vi mange års erfaring med krisekommunikation og kriserådgivning – så hvis lokummet brænder, er det os, du skal tage fat på. Vi påtager os rollen som djævlens advokat og stiller de spørgsmål, der klæder dig og din virksomhed på til at komme sikkert gennem stormvejret. Vi er din wingman, når stormen raser – og som betroede rådgiver støtter vi dig som leder og beslutningstager hele vejen gennem krisen. Vi går ikke hjem før du gør – og du kan kontakte os på hvilket som helst tidspunkt.

Din kriserådgiver

Vi står klar til at lytte, rådgive og gå gennem stormen med jer. Du behøver ikke at have været kunde i KALB før. Du ringer bare – og så tager vi den derfra.