Om VGIE

I 2017 kom VGIE til os med et ønske om at omlægge deres offline annoncering til online markedsføring. Vi udarbejdede derfor en overordnet kommunikationsstrategi, der dannede ramme for al kommunikation og markedsføring – hvor både budskaber, målgrupper og kanaler blev fastlagt, så de kunne fungere som pejlemærke for alle kommunikations- og markedsføringsindsatser.

I den opgave lå også en opgradering af VGIEs hjemmeside, så kommende elever og deres forældre nemt kunne få overblik over mulighederne ved at vælge et efterskoleophold på VGIE.

I dag står vi fortsat for efterskolens betalte online markedsføring i tæt samarbejde med skolen.

Vi leverede:

1

Kommunikationsstrategi samt en års- og kampagneplan – både i forhold til Google Ads, Facebook, Instagram, YouTube, TikTok samt retargeting på tværs af platforme

2

Brugervenlig hjemmeside og SEO-optimering med henblik på specifikke søgeord

3

Oprettelse og administration af online markedsføringskampagner

4

Content til kampagnerne

5

Løbende sparring og rådgivning i forbindelse med nye markedsføringstiltag

 

1 Kommunikationsstrategi samt en års- og kampagneplan – både i forhold til Google Ads, Facebook, Instagram, YouTube, TikTok samt retargeting på tværs af platforme

Brugervenlig hjemmeside og SEO-optimering med henblik på specifikke søgeord

3 Oprettelse og administration af online markedsføringskampagner

4 Content til kampagnerne

5 Løbende sparring og rådgivning i forbindelse med nye markedsføringstiltag

Indsatsen resulterede i:

  • Ventelister på kommende årgange – meget tidligere end før
  • Større synlighed blandt målgruppen
  • Flere besøgende på udvalgte landingsider

Cases

scrub box

scrub box

scrub box er et splinter nyt hudplejebrand, der sælger body scrubs og opskrifter baseret på ærlige og rene ingredienser, så mænd og kvinder med omtanke for deres hud kan blande deres helt egen body scrub.

Se resultatet

N.T. Bolig Pavillon

N.T. Bolig Pavillon

Hos N.T. i Tinglev ønskede de at udbrede kendskabsgraden til deres nyeste forretningsområde, N.T. Bolig Pavillon, og på samme tid vedligeholde det lokale kendskab til deres tre andre forretningsområder. De ville gerne øge deres online tilstedeværelse og ønskede at udforske nye digitale platforme og kanaler.

Se resultatet

Tilmeld dig KALBs nyhedsbrev

... og modtag løbende vores nyhedsbrev med tips og tricks, nyheder og inspiration fra vores verden.