Om VGIE
I 2017 kom VGIE til os med et ønske om at omlægge deres offline annoncering til online markedsføring. Vi udarbejdede derfor en overordnet kommunikationsstrategi, der dannede ramme for al kommunikation og markedsføring – hvor både budskaber, målgrupper og kanaler blev fastlagt, så de kunne fungere som pejlemærke for alle kommunikations- og markedsføringsindsatser.
I den opgave lå også en opgradering af VGIEs hjemmeside, så kommende elever og deres forældre nemt kunne få overblik over mulighederne ved at vælge et efterskoleophold på VGIE.
I dag står vi fortsat for efterskolens betalte online markedsføring i tæt samarbejde med skolen.
Vi leverede:
1
Kommunikationsstrategi samt en års- og kampagneplan – både i forhold til Google Ads, Facebook, Instagram, YouTube, TikTok samt retargeting på tværs af platforme
2
Brugervenlig hjemmeside og SEO-optimering med henblik på specifikke søgeord
3
Oprettelse og administration af online markedsføringskampagner
4
Content til kampagnerne
5
Løbende sparring og rådgivning i forbindelse med nye markedsføringstiltag
1 Kommunikationsstrategi samt en års- og kampagneplan – både i forhold til Google Ads, Facebook, Instagram, YouTube, TikTok samt retargeting på tværs af platforme
2 Brugervenlig hjemmeside og SEO-optimering med henblik på specifikke søgeord
3 Oprettelse og administration af online markedsføringskampagner
4 Content til kampagnerne
5 Løbende sparring og rådgivning i forbindelse med nye markedsføringstiltag
Indsatsen resulterede i:
- Ventelister på kommende årgange – meget tidligere end før
- Større synlighed blandt målgruppen
- Flere besøgende på udvalgte landingsider
Cases
Kohberg Bakery Group
Som det største danskejede bageri og med mere end 500 ansatte er Kohberg bevidst om sit samfundsansvar. Og den årlige CSR-rapport er et vigtigt redskab, der både skærper fokus internt og udbreder kendskabet til Kohbergs indsats eksternt.
VinduesTeknikeren
Den nyopstartede virksomhed VinduesTeknikeren kontaktede os gennem SMV:Grøn – en EU-finansieret tilskudsordning. Ønsket fra VinduesTeknikeren var at få rådgivning til deres formidlingsstrategi.
Karl D. Petersen
Da Karl D. Petersen ønskede at blive skarpere på deres klimaregnskab og klimakommunikation, tog de fat på os gennem SMV:Grøn – en EU-finansieret tilskudsordning
Skal vi skabe noget sammen?
Ethvert godt samarbejde begynder med, at vi ser hinanden i øjnene og sætter os sammen omkring bordet og taler om, hvad I har behov for – og hvad vi kan hjælpe jer med.
Bureaudirektør