Om scrub box
scrub box er et splinter nyt hudplejebrand, der sælger body scrubs og opskrifter baseret på ærlige og rene ingredienser, så mænd og kvinder med omtanke for deres hud kan blande deres helt egen body scrub.
Med et stærkt brandnavn og en dybdegående produktudvikling manglede scrub box et visuelt univers, der skulle kommunikere hvem scrub box er.
Efter et grundlæggende udviklingsmøde med scrub box fastlagde vi målgruppen og udviklede tre stærke designdrivers, der lagde kimen til den visuelle identitet og tappede ind i de værdier, som scrub box identificerede sig med. Ud fra et digitalt mindset udviklede og designede vi scrub box’ webshop og lagde vejen til iværksættervirksomhedens første skridt ind i e-commerce verdenen.
Vi leverede:
1
Logodesign
1 Logodesign
2 Visuel identitet
3 Design og opsætning af webshop
4 Designguide
2
Visuel identitet
3
Design og opsætning af webshop
4
Designguide
Designdrivers
Sanselighed
Gennemsigtighed
Kant
Logodesign
Illustrationsstil
Vi leverede:
Et fastlagt design på tværs af alle touchpoints
Launch af webshop
Cases
Kohberg Bakery Group
Som det største danskejede bageri og med mere end 500 ansatte er Kohberg bevidst om sit samfundsansvar. Og den årlige CSR-rapport er et vigtigt redskab, der både skærper fokus internt og udbreder kendskabet til Kohbergs indsats eksternt.
VinduesTeknikeren
Den nyopstartede virksomhed VinduesTeknikeren kontaktede os gennem SMV:Grøn – en EU-finansieret tilskudsordning. Ønsket fra VinduesTeknikeren var at få rådgivning til deres formidlingsstrategi.
Karl D. Petersen
Da Karl D. Petersen ønskede at blive skarpere på deres klimaregnskab og klimakommunikation, tog de fat på os gennem SMV:Grøn – en EU-finansieret tilskudsordning
Skal vi skabe noget sammen?
Ethvert godt samarbejde begynder med, at vi ser hinanden i øjnene og sætter os sammen omkring bordet og taler om, hvad I har behov for – og hvad vi kan hjælpe jer med.
Bureaudirektør