Om Sophia
Sophia er en hybrid i krydsfeltet mellem projektledelse, procesdesign, kommunikation og konceptudvikling.
Som hybrid er Sophia flydende i at arbejde interdisciplinært. Hun forstår mange sprog, stiller mange spørgsmål og finder mange svar. Det gør nemlig, at hun ser muligheder på tværs og binder dem sammen til kraftfulde koncepter.
Hun har en stærk sans for detaljer og et skarpslebent helikopterblik. Det bruger hun blandt andet, når hun udformer effektive og gennemtænke projektplaner, udvikler kampagnekoncepter, bygger brands, udarbejder kommunikationsstrategier og faciliterer workshops.
Sophia har en forkærlighed for gode, gennemførte oplevelser, og hun elsker(!), når brands tør at kombinere deres digitale strategier med analoge indsatser. Med en uddannelse i Entrepreneurship & Design kan det næsten ikke komme som en overraskelse, at hun af natur altid vil udfordre normen og tænke ud af boksen – og ind i helt andre former.
Sophia har krydset fagdiscipliner, landegrænser og sider af bordet; bureausiden såvel kundesiden. Hun har blandt andet været med til at starte en designhøjskole, vækste en e-commerce og bygge sin egen forretning. Og så har hun været tilknyttet KALB on/off siden 2012.
Fun fact
Sophia har gemt samtlige fødselsdagskort, hun har modtaget, siden hun var seks år gammel. De ligger sorteret i små papirsposer efter årstal.
Sophia har én fod solidt plantet i den sønderjyske muld og den anden balancerende i den københavnske metro.
Begge ben står dog altid i spring-position; klar til at hoppe på en flyver for at udforske verden og samle nye perspektiver, viden og inspiration.
Når Sophia ikke popper popcorn hos KALB eller catcher flights, planlægger hun vinture til Sydtyskland, tager til koncerter, eller har gang i et eller andet DIY-projekt i sin og kærestens lejlighed i Valby.
Cases
Kohberg Bakery Group
Som det største danskejede bageri og med mere end 500 ansatte er Kohberg bevidst om sit samfundsansvar. Og den årlige CSR-rapport er et vigtigt redskab, der både skærper fokus internt og udbreder kendskabet til Kohbergs indsats eksternt.
VinduesTeknikeren
Den nyopstartede virksomhed VinduesTeknikeren kontaktede os gennem SMV:Grøn – en EU-finansieret tilskudsordning. Ønsket fra VinduesTeknikeren var at få rådgivning til deres formidlingsstrategi.
Karl D. Petersen
Da Karl D. Petersen ønskede at blive skarpere på deres klimaregnskab og klimakommunikation, tog de fat på os gennem SMV:Grøn – en EU-finansieret tilskudsordning
Skal vi skabe noget sammen?
Ethvert godt samarbejde begynder med, at vi ser hinanden i øjnene og sætter os sammen omkring bordet og taler om, hvad I har behov for – og hvad vi kan hjælpe jer med.