Louise Høegh Jensen
Online markedsføringskonsulent
Louise Høegh Jensen
Online markedsføringskonsulent
Digital strategi
Online annoncering
Analyse
Om Louise
Louise er online markedsføringskonsulent med kompetencer indenfor digital markedsføring, strategi, tekstforfatning, sociale medier, projektledelse og markedsanalyse.
Særligt den digitale verden er velkendt terræn for Louise, hvor hun har erfaring med at planlægge, udforme og eksekvere digitale kampagner. Hun har fingeren på pulsen og har styr på, hvad der rører sig indenfor den digitale verden – det kan være alt lige fra trends til nye opdateringer.

Hun er en skøn fusion af det store overblik og fokusset på de små detaljer, hvilket også afspejler sig i hendes evne til at udforme content, som understøtter virksomhedens strategi og målsætninger.
Fun fact
Louise troede oprindeligt at hun skulle være politiker, men kom heldigvis (for os) på andre tanker. Hun har en særlig forkærlighed for portvin og alt der har med true crime at gøre. Louise er ordensmenneske til fingerspidserne, og når hun rigtig skal stresse af, sætter hun en god podcast i ørene og svinger støvsugeren.
I øvrigt er hun ved at specialisere sig indenfor kundeservice, hvor hun bygger videre på sin mangeårige erfaring som kundeserviceassistent i Føtex, Salling Group.
Uddannet markedsføringsøkonom og professionsbachelor i international handel fra UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole i Odense.

Cases
Aabenraa Kommune / Nørreportkvateret
Hen over foråret og sommeren 2022 blev syv forskellige kunstværker etableret i Nørreportkvarteret i Aabenraa.
I den forbindelse ønskede Aabenraa Kommune at fremme formidlingen, ejerskabet og forankringen for de nye kunstværker hos Aabenraas borgere og turister – og her kom KALB ind i billedet.
N.T. Bolig Pavillon
Hos N.T. i Tinglev ønskede de at udbrede kendskabsgraden til deres nyeste forretningsområde, N.T. Bolig Pavillon, og på samme tid vedligeholde det lokale kendskab til deres tre andre forretningsområder. De ville gerne øge deres online tilstedeværelse og ønskede at udforske nye digitale platforme og kanaler.