Ditte Andreasen
Grafisk designer & projektassistent
Ditte Andreasen
Grafisk designer & projektassistent
Grafisk design
Projektledelse
Visuel identitet
Om Ditte
Ditte er grafisk designer og projektassistent. Hendes kreative egenskaber og skarpe overblik går hånd i hånd, når der skal udvikles grafiske løsninger til vores kunder.
De digitale platforme er på ingen måde ukendt terræn for Ditte. Hun har masser af erfaring indenfor digital markedsføring, hvor hun blandt andet udvikler hjemmesider, digitale kampagner og digitalt content for vores kunder.

Tryksager får ligeledes en kærlig hånd fra Ditte, når det kommer til vores kunders visuelle udtryk. Hun skaber sammenhæng mellem virksomhedens visuelle identitet, logo og den historie, som det enkelte produkt skal udtrykke. Og hun gør det med både grundighed og øje for de små detaljer.
Fun fact
Jeg er lidt af en samler (min kæreste kalder mig for horder). Jeg samler på alt lige fra bøger og kunst, til gavepapir og emballage. Jeg køber gavepapir med smukt design og gemmer det langt inde i skabet, så jeg aldrig behøver at bruge det!
Som projektassistent har Ditte en administrativ rolle i flere projekter, hvor hun i tæt kontakt med kunden holder overblikket, styrer processen i den rigtige retning og sørger for, at opgaverne bliver udført til perfektion.
Ditte er uddannet multimediedesigner.

Cases
Aabenraa Kommune / Nørreportkvateret
Hen over foråret og sommeren 2022 blev syv forskellige kunstværker etableret i Nørreportkvarteret i Aabenraa.
I den forbindelse ønskede Aabenraa Kommune at fremme formidlingen, ejerskabet og forankringen for de nye kunstværker hos Aabenraas borgere og turister – og her kom KALB ind i billedet.
scrub box
scrub box er et splinter nyt hudplejebrand, der sælger body scrubs og opskrifter baseret på ærlige og rene ingredienser, så mænd og kvinder med omtanke for deres hud kan blande deres helt egen body scrub.
N.T. Bolig Pavillon
Hos N.T. i Tinglev ønskede de at udbrede kendskabsgraden til deres nyeste forretningsområde, N.T. Bolig Pavillon, og på samme tid vedligeholde det lokale kendskab til deres tre andre forretningsområder. De ville gerne øge deres online tilstedeværelse og ønskede at udforske nye digitale platforme og kanaler.