KRISEHÅNDTERING

Krisehåndtering og issues management handler om mod til at sætte ord på din virksomheds svagheder. Det giver jer et stærkt fundament, den dag krisen rammer – internt, i avisen eller på de sociale medier.

KALB rådgiver virksomheder, organisationer og frie grundskoler, efterskoler og højskoler, der står overfor en situation, der potentielt kan udvikle sig til en krise. Vi forstår de reaktioner, der går i gang, når mennesker møder væsentlige forandringer på arbejdspladsen, og vi rådgiver professionelt igennem transitioner.

Krisekommunikation

Hos KALB har vi mange års erfaring med krisekommunikation. Vi påtager os rollen som djævlens advokat og stiller de spørgsmål, der klæder din virksomhed på til at styre sikkert gennem stormvejret.

Vi lægger en klar strategi for håndteringen af kritiske journalister og reaktioner på sociale medier, og vi kommer med anbefalinger til, hvordan I kommunikerer internt i virksomheden eller hvis I er en skole til forældre og elever. Men vigtigst af alt, så står vi ved jeres side med støtte, råd og vejledning – også når alle andre er gået hjem, og det kun er internettets trolde, der stadig er i gang.

Tilmeld dig KALBs nyhedsbrev
... og modtag løbende vores nyhedsbrev med tips og tricks, nyheder og inspiration fra vores verden.
Tak for din tilmelding
Din email er nu blevet tilføjet til vores nyhedsbrev. Og du vil nu løbende modtage vores tips & tricks.

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk