KALB-morgen:
Google Ads (Aabenraa)
Kundernes digitale liv har stor indflydelse på deres købsrejse, og ét af de steder, du når dem, er med målrettet annoncering via Google Ads, så du er til stede under forskellige dele af købsrejsen.
Måske har du allerede haft fingrene lidt i Google Ads eller hørt om det. Kort og godt er Google Ads Googles eget betalte annoncesystem. Her kan virksomheder lave søgekampagner for at blive vist i Googles søgeresultater, YouTube-kampagner eller displaykampagner – og det kan være svært at finde ud af, præcis hvor man skal starte.
Derfor giver vi dig denne KALB-morgen en introduktion til Google Ads, hvor vi dykker ned i, hvilke værktøjer du skal bruge, og hvad dine annoncemuligheder er – både B2B og B2C.
Din oplægsholder og vært på dagen er online markedsføringsspecialist Louise Høegh Jensen og Kirsten von Wildenradt, der sørger for, at du bliver godt klædt på til at gennemskue mulighederne med Google Ads i din online markedsføring.
Praktiske oplysninger
Dato og tid: Fredag d. 21. april kl. 8.00-9.15 på Michael Jebsens Plads 3, 4. sal, 6200 Aabenraa.
Tilmeld dig KALB-morgen her

Skriv til Line på line@kalb.dk, hvis du ønsker at deltage.
Når du tilmelder dig, bliver du automatisk tilmeldt vores nyhedesbrev, hvor du kan følge med i kommende kurser og gratis aktiviteter hos os.
Mød din oplægsholder
Følg med i KALBeriet
Tilmeld dig KALBs nyhedsbrev og modtag løbende vores nyhedsbrev med tips og tricks, nyheder og inspiration fra vores verden.
