En toptier til KALB

KALB er havnet i topti over bureauer med flest interaktioner på de sociale medier. Undersøgelsen viser, at medieplatformen Instagram er de danske bureauers fortrukne valg, når det gælder om at synliggøre sig selv og deres kunder på de sociale medier.

Hos KALB er man stolte over den flotte placering:

– De sociale medier er vigtige kanaler, når det gælder kommunikation og markedsføring af virksomheder. Dét er de også for os – derfor er vi også ret stolte over, at vi er blandt topti, når det gælder danske bureauers egen indsats på sociale medier. Eksekvering er en mærkesag for os – og derfor bliver vi glade, når vi får et skulderklap for indsatsen, siger Kirsten von Wildenradt, der er partner i KALB PR & Kommunikation.

De sociale medier er efterhånden hverdagskost for virksomheder – og tal viser, at Instagram, Facebook og LinkedIn er de tre platforme, der typisk bliver brugt, hvor Instagram er blevet favoritten.

Eksperter i Instagram

Det er ingen tilfældighed, at KALB er havnet i topti. Virksomheden har blandt andet netop udgivet en e-bog omkring Instagram, der er en guide til virksomhederne i forhold til at spille deres kort rigtigt, når det gælder synlighed på netop den platform.

 

– Vi gør dét, som vi rådgiver vores kunder til – nemlig at være synlige og bruge mediets mange muligheder. Dét får vi nu et skulderklap for, og det er vi ret stolte over, siger Kirsten von Wildenradt.

Og hos KALB er man ikke bange for at dele ud af deres viden. Derfor inviterer virksomheden også til KALB-morgen sidst i august, hvor temaet netop er ’Instagram’.

– Vi vil gerne spille hinanden gode og give vores indspark til, hvordan man som virksomhed kan bruge Instagram. Derfor deler vi gerne ud af vores erfaringer og gør selvfølgelig brug af vores egne succeshistorier, slutter Kirsten von Wildenradt.

Næste Kalb-morgen er den 31. august fra kl. 8 til 9.15.

Om undersøgelsen
Bureaubiz har via Storyclash undersøgt 250 danske bureauers aktiviteter på Facebook, Instagram, YouTube og Twitter i perioden fra den 1. august til den 15. august i år. Undersøgelsen har optalt antallet af likes, kommentarer og delinger, og i den samlede opgørelse lander KALB PR & Kommunikation på en 8. plads med 346 interaktioner. Læs mere om undersøgelsen her.

 

 

Tilmeld dig KALBs nyhedsbrev
... og modtag løbende vores nyhedsbrev med tips og tricks, nyheder og inspiration fra vores verden.
Tak for din tilmelding
Din email er nu blevet tilføjet til vores nyhedsbrev. Og du vil nu løbende modtage vores tips & tricks.