KALB-morgen:
Den digitale strategi (Tønder)
90% af den danske befolkning på 12 år og opefter har en profil på sociale medier, og danskerne bruger mange timer på deres digitale liv – men hvordan skal din virksomhed være til stede online for at nå ud til dine kunder?
Med en digital strategi får du rammesat din virksomheds online tilstedeværelse – hvem vil du nå, hvorfor og hvordan vil du gøre det? Det er bare nogle af de ting, du skal være opmærksom på. Og selvfølgelig er det vigtigt at tænke den digitale kunderejse ind, når du beslutter dig for dine medier og kanaler. For hvor er dine kunder, og hvor kan de møde dig? Kunderejsen starter allerede, inden kunderne opdager dit produkt, og den fortsætter efter, de har købt og modtaget produktet. Får du kunderejsen fastlagt som en del af din digitale strategi, er det lettere for dig at give dine kunder en god oplevelse, og forhåbentlig bliver de gode ambassadører for din virksomhed. Denne KALB-morgen giver vi dig vores anbefalinger til, hvordan du bedst udarbejder en digital strategi, og hvad der skal indgå i den. Din oplægsholder og vært på dagen er kommunikationsrådgiver Kirsten von Wildenradt.
Mød din oplægsholder
Praktiske oplysninger
Dato og tid: Torsdag d. 25. maj kl. 8.00-9.15 på Nørregade 31, 6270 Tønder.
Tilmeld dig KALB-morgen her

Skriv til Line på line@kalb.dk, hvis du ønsker at deltage.
Når du tilmelder dig, bliver du automatisk tilmeldt vores nyhedesbrev, hvor du kan følge med i kommende kurser og gratis aktiviteter hos os.
Har du spørgsmål?
E-mail: info@kalb.dk
Tlf: 72 44 11 01
Følg med i KALBeriet
Tilmeld dig KALBs nyhedsbrev og modtag løbende vores nyhedsbrev med tips og tricks, nyheder og inspiration fra vores verden.
