vores-kunde

Vores kunde:

Sikkerhedsstyrelsen

vores-opgave

Vores opgave:

Udvikling, koncept og eksekvering – samt videoproduktion

vi-leverede

Vi leverede:

  • Samlet over 1,7 mio. heraf var godt 1 mio. unikke visninger
  • Over 5 mio. impressioner
  • Over 350.000 personer har i gennemsnittet set videoerne til ende

Tænk småt, leg sikkert

I starten af 2015 lancerede Sikkerhedsstyrelsen kampagnen: ”Tænk småt – leg sikkert”. Kampagnen skulle sætte fokus på 0-3-åriges sikkerhed ved blandt andet at gøre forældrene opmærksomme på, at de helt små børn let kan få mindre genstande i den gale hals, hvilket hvert år fører til flere dødsulykker.

Vi hjalp med at sprede det vigtige budskab gennem en målrettet blogger-indsats, mens vi samtidig lagde strategien for kampagnesiden på Facebook, udarbejdede relevant materiale samt en overordnet handlingsplan for siden og samtidig også sørgede for, at ideer blev ført ud i livet og eksekveret.

Vi producerede fem små videoer i 2015 og i 2016 yderligere én – hvor vi stod bag alt fra idé og koncept til optagelser samt redigering og opsætning. Både i 2015 og 2016 sørgede vi for, at filmene blev set på Facebook og YouTube af den rette målgruppe ved hjælp af en målrettet annoncestrategi. Du kan se resultatet af vores indsats på Facebook samt videoerne her.

Tilmeld dig KALBs nyhedsbrev
... og modtag løbende vores nyhedsbrev med tips og tricks, nyheder og inspiration fra vores verden.
Tak for din tilmelding
Din email er nu blevet tilføjet til vores nyhedsbrev. Og du vil nu løbende modtage vores tips & tricks.

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk