fbpx

Trekantsområdet Danmark

– Rekrutteringskampagne  – Markedsføring af erhvervskandidatuddannelse

Trekanten Danmark efterspurgte en samarbejdspartner til at lægge den strategi og plan for markedsføring af en ny erhvervskandidat uddannelse, der ville sikre synlighed, der skulle til for at tiltrække nye kandidater til uddannelsen.

Det var en afgrænset målgruppe og en spændende opgave at fange præcis de unge, der kunne være relevante til den specifikke uddannelse. Det krævede, som Trekanten Danmark også skrev i udbuddet ’at der tænkes ud af boksen både i forhold til kommunikationsplatforme og virkemidler’.

Vi udviklede både koncept og en kampagne, hvor budskabet skulle tikke direkte ind hos de unge mennesker, der måske fandt den nye uddannelse relevant.

Vi leverede:

Kampagnekoncept

Komplet online kampagne herunder Facebookannoncering og LinkedIn-kampagne

Jobopslag

Opdatering af website

Engelsk landingpage

Må vi byde på en kop kaffe?

Ethvert godt samarbejde begynder med, at vi ser hinanden i øjnene og sætter os sammen omkring bordet og taler om, hvad I har behov for – og hvad vi kan hjælpe jer med. Så – vi giver gerne bolden op til en kop kaffe og dén snak. Hos os – eller hos dig, hvad passer dig bedst?

Kontakt gerne Kirsten von Wildenradt på 20 70 11 77 eller Marianne Kalb på 23 73 10 22

Må vi byde på en kop kaffe?

Ethvert godt samarbejde begynder med, at vi ser hinanden i øjnene og sætter os sammen omkring bordet og taler om, hvad I har behov for – og hvad vi kan hjælpe jer med. Så – vi giver gerne bolden op til en kop kaffe og dén snak. Hos os – eller hos dig, hvad passer dig bedst?

Kontakt gerne Kirsten von Wildenradt på 20 70 11 77 eller Marianne Kalb på 23 73 10 22

Tilmeld dig KALBs nyhedsbrev

... og modtag løbende vores nyhedsbrev med tips og tricks, nyheder og inspiration fra vores verden.